loading...
سايت تفريحي و سرگرمي عكس پيكس
ashkan بازدید : 2193 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

خبرهای منتشره حاکی از این است که گوگوش و هومن خلعتبری بعد از گذشت یک دوره نامزدی با یکدیگر ازدواج میکنند!

 

 گوگوش و هومن خلعتبری ازدواج می کنند + عکس

هومن خلعتبری در برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش به عنوان داور مسابقه گوگوش و بابک سعیدی را همراهی می کند.
گوگوش درباره این ازدواج میگوید: من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد. خوشبختانه هومن من را به خاطر ثروت نمیخواهد. من عشق را دوست دارم و همسرم باید تا آخر عمر به این عشق متقابل لطمه نزند
هومن خلعتبری نیز نظر خود در مورد گوگوش را اینگونه بیان کرده است : گوگوش دختر رویاها و عشق زندگی من است.
البته هنوز مراسم رسمی این ازدواج برگزار نگردیده و این دو زوج عاشق وقت مشخصی را برای مراسم عروسی خود اعلام نکرده اند.

تکمیلی :

شایعه ازدواج گوگوش با هومن خلعتبری :

این خبر شایعه ای است که  توسط یک وب سایت سرگرمی و خبری منتشر شده بود.

این شایعه منتشر شده ( از نام بردن اسم سایت مذکور معذوریم ) به بهانه دروغ ۱۳ آغاز شد و پس از انتشار این خبر انتشار بسیار زیادی در تمامی سایت ها و شبکه های اجتماعی داشته که چندی بعد خود آن سایت با اعلام دروغ  بودن خبر توسط هومن خلعتبری

 

به اشتباه بزرگی که کرده استپی برد.

شایعه بودن این خبر توسط خود هومن خلعتبری اعلام شده و وی گفت: که این خبر فقط یه شوخی ۱۳ بوده و  بس

 گوگوش در مورد این شایعه میگوید:

 

 

سلامی گرم به همه هم میهنان عزیزم. خیلی خوشحالم که میتونم از این طریق با شما در ارتباط باشم باور کنید لحظه به لحظه قلبم برای شما می تپه من عاشق ایران و ایرانی هستم هر جای دنیا که باشم، هرجا…
اخیرا متوجه شدم که شایعه ای را برای من درست کردن. این شایعه، شایعه ازدواج من با هومن خلعتبری عزیز است که از دوستان و نزدیکان منه. البته من و هومن عزیز مدتیه که با هم زندگی می کنیم اما هنوز ازدواج نکردیم و فعلا هم چنین قصدی نداریم.

 

گوگوش

 

————————————————————————————————————————–

شایعه ازدواج گوگوش با هومن خلعتبری

یک شایعه سیزده بدر امسال  بدجوری داره تو شهر خبرش می پیچه

خبرها حکایت از این داره که یک پیج فیس بوکی برای جلب توجه دست به انتشار

 یک شایعه جالب توجه به بهانه دروغ سیزده میزنه و الی آخر….

 هومن خلعتبری که از استاتید بنام موسیقی ایران ساکن در اتریش میباشد

 میگوید :

گوگوش و هومن خلعتبری ازدواج می کنند + عکس

 سنگی رو که این سایت ” نگاهی متفاوت به آکادمی موسیقی گوگوش ” در فیس بوک با اون ” دروغ ۱۳ ش ” به چاه انداخت ، حالا ۱۰۰ تا عاقل هم نمیتونند در بیارند ! حالا یکی بیاد خودش رو آویزون کنه که ” بابا !!! والله … بالله دروغ سیزده بود … والله گفتم که فقط بخندیم … !!! ”کی که باورش میکنه ؟؟؟

هیچکس کامنتهای زیر عکس رو نمیخونه  ! یادتونه چند ماه پیش ، در مطلبی پرسیدم ” چند درصد ، حوصله میکنید و یه نظر به کامنت دیگران هم می اندازید؟ ” یادتونه …

!!!؟؟؟۹۵% نوشتند { من که همه رو می خونم !!! } … ! دقیقاً به همین موارد بود

 خود این پیج که مثلا دروغ ۱۳ پخش کرده بود روز سیزده نوروز ، فهمید چه اشتباه بزرگی کرده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوش آمديد. نظر يادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 366
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 639
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 180,540
  • بازدید کلی : 1,440,739
  • کدهای اختصاصی
    aks, khabar, حوادث, گالري ,عكس, اخبار جديد مدل هاي ,